Sümerler Amfi Tiyatro’da gerçekleştirilen “Vefa” konseri, Türk müziğine eserleriyle damga vuran ve gönüllerde iz bırakan sanatçıların anısına düzenledi.
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Maarif Koro ve Orkestrası tarafından sahnelenen konser, geniş katılımla gerçekleşti.

Hataylılar Unutulmaz Eserlere Hep Bir Ağızdan Eşlik Etti
Kültür, sanat ve müziğin birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyan gecede, Türk müziğinin unutulmaz isimlerinden Barış Manço, Cem Karaca, Ferdi Tayfur, Volkan Konak ve Kazım Koyuncu’nun eserleri seslendirildi. Koro ve orkestra üyelerinin başarılı performansları, izleyicilerden büyük beğeni toplarken, sanatçıların hafızalarda yer eden eserleri dinleyicilere nostaljik ve duygu yüklü anlar yaşattı.
Konser boyunca salonu dolduran vatandaşlar eserlere eşlik ederek geceye ortak olurken, sanatın toplumları bir araya getiren gücü bir kez daha hissedildi. Hatay’ın kültürel hayatına değer katan etkinlik, izleyiciler tarafından uzun süre alkışlandı.

Tüysüz: “Öğretmenler Bu Şehrin Umudu Oldu”
Program sonunda Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Harun Tüysüz, emeği geçen herkese teşekkür ederek, “Bu şehirde teşekkür edilmesi gereken kişiler en başta bence öğretmenlerdir. Yıkılmış bir şehirde birlikte çalışıyoruz. Böyle bir durumda öğretmenler bu şehre her zaman umut oldular.” diye konuştu.
Büyükşehir Belediyesi, kültür ve sanat faaliyetleriyle vatandaşları buluşturmaya devam edeceklerini belirtti.
HBB yetkililerinin katıldığı konserde, sanatçılarla hatıra fotoğrafı çekilerek program sona erdi.
HATAY (UHA) - ERKAN KARATAŞ
SON YAZILAR